piątek, 1 marca 2013

Dawno nic nie pisałam. Jakoś tak wyszło, czasu brak. Czekam na wiosnę ;)  . Dziś troszkę słoneczko wyjżało to od razu chce się żyć. Wrzucam zdjęcia moich nowych prac. Jak zwykle mało obfociłam ale może niedługo się naprawię. 
Na początek naszyjnik z kokosem , jak zwykle w miedzi. 



Wiosenne kolczyki gronka, z nudów zrobione ;)

Wisior zrobiony dla koleżanki ... na gwiazdkę . Dopiero teraz doczekał się pokazania. Zdjęcia kiepskie ale szybko robione i światło koszmarne miałam  , a za modelkę posłużył mi flakonik...niezbyt fotogeniczny;)

i jeszcze zdjęcie w trakcie pracy , czyli  samej kropli w oplotach
Następna jest w kolejce bransoleta typu mankiet.
Zdjęcia jak zwykle... pozostawiam bez komentarza . Ale postaram się o lepsze
J jeszcze zdjęcie jak prezentuje się na ręce. Nie zwracajcie uwagi na moją suchą  skórę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz