środa, 5 września 2012

I oto zaczynam blogowanie...

 Na początek napiszę może o czym będzie ten blog.  Ok. 1,5 roku temu szukając sobie jakiegoś ciekawego hobby natrafiłam na jakieś biżuteryjne forum i tak to się wszystko zaczęło. Wciągnęłam się w  tworzenie biżutków :). Najpierw zwykłe składaczki , ale że nie lubię rzeczy zwykłych szybko zaczęłam szukać jakichś bardziej skomplikowanych technik biżuteryjnych . Tak też trafiłam na wire wrapping oraz chainmail. Moja przygoda z drutem i ogniwkami trwa 5 miesięcy, jestem więc początkująca w te klocki. Mimo wszystko ośmielę się pokazać te moje twory , może ktoś napisze na ich temat parę miłych słów zachęcając mnie do dalszego tworzenia.
 Na początek kilka ogniwkowych prac :





Wszystko wykonane z miedzi i wszystko  bransoletki , bo kocham obwieszać sobie nadgarstki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz